مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-06اقتصادي

تعداد خانه های ورزش روستایی در کردستان به 180 مورد رسید


با تجهیز 5 خانه ورزش روستایی توسط دستگاه ورزش و جوانان کردستان، تعداد خانه های ورزش روستایی در این استان به 180 مورد افزایش یافت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، طی مراسمی با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاون امور ورزش، رییس گروه ورزش همگانی و سرپرست هیات ورزش های روستایی و بازی های بومی محلی استان تجهیزات ورزشی به پنج روستا در مناطق مختلف استان ارسال شد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان در آیین ارسال این تجهیرات به روستاهای استان اظهار داشت: یکی از راهبردها و سیاست های وزارت ورزش و جوانان توسعه ورزش در مناطق روستایی و تامین تجهیزات ورزشی این اقشار با رویکرد عدالت محوری است و در راستای تحقق این هدف در طول سال و در مقاطع مختلف این وزارتخانه اقدام به ارسال تجهیزات ورزشی به روستاها می کند.

حامد جولایی تصریح کرد: تجهیزاتی که در قالب بسته های ورزش روستایی ارسال می شود شامل اقلامی مانند؛ میز تنیس، دستگاه فوتبال روی میز، میله، تور و توپ والیبال، توپ فوتبال، کیسه بوکس، طناب، تخته دارت، راکت بدمینتون و تخته شطرنج است.

وی در ادامه سخنانش ارزش هر کدام از این بسته های ورزش روستایی را در حدود 30 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: دستگاه ورزش و جوانان لیست روستاها را به وزارتخانه اعلام می کند و آنها ماهانه تعدادی از این روستاها را تجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد خانه های ورزش روستایی در کردستان به 180 مورد رسید

تعداد خانه های ورزش روستایی در کردستان به 180 مورد رسید