مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:202022-11-06ورزشي

مجموعه مدیریت شهری در شهرکرد برنامه محور و آینده نگر باشند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: مجموعه مدیریت شهری در شهرداری و شورای اسلامی شهرکرد برای توسعه مرکز استان برنامه محور و آینده نگر حرکت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن حسین میرزایی صبح یکشنبه در آیین معارفه محمدحسین واحدیان به عنوان شهردار شهرکرد بیان کرد: در این راستا شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرد باید جذب سرمایه گذاران توانمند با هدف سرمایه گذاری در طرح های مدیریت شهری را در دستور کار قرار دهند.

وی شهرکرد را پیشانی استان چهارمحال و بختیاری دانست و افزود: پیشرفت و رونق شهرکرد باعث تسریع در روند توسعه سایر مناطق این استان خواهد شد.

حسین میرزایی بخشی نگری را باعث آسیب به بخش های مختلف توسعه ای اعلام و تصریح کرد: هم افزایی، تعامل، وحدت، همدلی، همراهی و برون سپاری امور به بخش خصوصی از مهم ترین راهکارهای دستیابی به اهداف توسعه مدیریت به شمار می رود.

وی یادآور شد: انتظار می رود شهردار و اعضای شورای اسلامی شهرکرد توسعه فضاهای فرهنگی، ورزشی و هنری، تکمیل زیرساخت ها، فراهم کردن زمینه های سرمایه گذاری و ارتقای وضعیت ورزش همگانی در مرکز استان را به طور جدی در دستور کار خود قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجموعه مدیریت شهری در شهرکرد برنامه محور و آینده نگر باشند

مجموعه مدیریت شهری در شهرکرد برنامه محور و آینده نگر باشند