مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 10:002022-11-06سياسي

امیر آشتیانی: بسیاری از کشورها آرزوی داشتن سامانه ای مانند باور 373 را دارند


وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم رونمایی از موشک صیاد 4B گفت: بسیاری از کشورها آرزوی داشتن سامانه ای مانند باور 373 را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح صبح امروز (یکشنبه 15 آبان ماه) در مراسم رونمایی از موشک صیاد 4B که در ستاد وزارت دفاع برگزار شد، گفت: امروز توفیق داشتیم تا یکی از دستاوردهای شگرف و بسیار بزرگ دفاعی و ملی را رونمایی کنیم.

  وی افزود: وزارت دفاع ماموریت تامین نیازمندی های تسلیحاتی و تجهیزاتی نیروهای مسلح را در مقابله با تهدیدات و دفاع از مرزها به ویژه مرزهای هوایی برعهده دارد.

وزیر دفاع با بیان اینکه تحقیقات درباره این سامانه از سال های قبل آغاز شد، تصریح کرد: متخصصان ما در وزارت دفاع و صنعت دفاعی موفق شدند در تولید یکی از سامانه های برد بلند که به نام باور 373 نامگذاری شده، اقدامات خود را ساماندهی و دنبال کنند.

وی ادامه داد: برد درگیری سامانه باور 373 در ابتدا 200 کیلومتر و با ارتقای این سامانه در آخرین آزمایش انجام شده با همت عزیزان نیروی پدافند هوایی ارتش این سامانه موفق شد در راستای مقابله با اهداف هوایی دورایستا، موشک های بالستیک و انواع هواپیماهای جنگنده و بمب افکن، موفق شد تا هدف مورد نظر را در برد 305 کیلومتری مورد اصابت ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر آشتیانی: بسیاری از کشورها آرزوی داشتن سامانه ای مانند باور 373 را دارند

امیر آشتیانی: بسیاری از کشورها آرزوی داشتن سامانه ای مانند باور 373 را دارند