مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 09:352022-11-06پزشكي

بروز مسمومیت با مصرف بیش از حد برخی مولتی ویتامین ها


یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی در چهارمحال و بختیاری گفت: مصرف بالای برخی مولتی ویتامین ها می تواند موجب مسمومیت شود و یا مشکلات پوستی برای فرد به همراه داشته باشد بنابراین توصیه می شود به جای مصرف مولتی ویتامین ها از مواد غذایی متنوع استفاده شود تا نیاز .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری یک متخصص تغذیه و رژیم درمانی در چهارمحال و بختیاری گفت: مصرف بالای برخی مولتی ویتامین ها می تواند موجب مسمومیت شود و یا مشکلات پوستی برای فرد به همراه داشته باشد بنابراین توصیه می شود به جای مصرف مولتی ویتامین ها از مواد غذایی متنوع استفاده شود تا نیاز بدن به ویتامین و مواد معدنی تامین شود.

سیاوش فاضلیان در گفت وگو با ایسنا درخصوص مصرف خودسرانه مولتی ویتامین و مضرات آن، اظهار کرد: اگر افراد تمامی گروه های غذایی را به صورت متنوع و متعادل مصرف کنند به استفاده از مولتی ویتامین نیاز پیدا نمی کنند درحقیقت بهترین کار نیز این است که انسان ویتامین ها و املاح موردنیاز بدن را از طریق غذا دریافت کند.

این متخصص تغذیه و رژیم درمانی در چهارمحال و بختیاری افزود: در برخی موارد ممکن است به دلایلی همچون سوء جذب، شرایط دوران های مختلف زندگی و.

جذب ویتامین ها و املاح به خوبی در بدن افراد انجام نشود و یا اینکه در دورانی همچون بارداری و شیردهی میزان نیاز بدن به و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بروز مسمومیت با مصرف بیش از حد برخی مولتی ویتامین ها

بروز مسمومیت با مصرف بیش از حد برخی مولتی ویتامین ها