مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-06اقتصادي

گیلان جزو 5 استان پرترافیک پست خارجی


مدیرکل پست گیلان با اشاره به ارسال 10 هزار مرسوله پستی در گیلان گفت: بر اساس آمار و با تلاش های صورت گرفته استان گیلان از حیث ترافیک پست خارجی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین هوشنگی امروز در جمع خبرنگاران با بیان اداره پست یکی از نهادهای مهم در جمهوری  اسلامی است، اظهار کرد: مردم روزانه بسیاری از اقلام و کالاهای ارسالی خود را از طریق پست ارسال می کنند که این امر نشان دهنده اعتماد مردم به اداره پست می باشد.

وی با اشاره به ارسال 10 هزار مرسوله پستی در گیلان افزود: بر اساس آمار و با تلاش های صورت گرفته  استان گیلان از حیث ترافیک پست خارجی، جزو پنج استان پر ترافیک مرسوله خارجی است.

مدیرکل پست گیلان با تأکید بر بیمه بودن تمامی مرسوله های پستی در اداره پست گفت: تمام مرسولات پستی بیمه در اداره پست بیمه شده و همچنین به درخواست فرستنده برخی از کالا های دارای ارزش، بیمه مخصوص می شوند.

هوشنگی درصد مفقودی کالا در اداره پست را بسیار اندک دانست و بیان کرد:  تاکنون درصد کمی از این بسته های پستی مفقود شده یا آسیب دیدند ولی با این وجود تنها غرامت محصولات پستی به تمام مرسولات تعلق می گیرد.

انتهای پیام/3389


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گیلان جزو 5 استان پرترافیک پست خارجی

گیلان جزو 5 استان پرترافیک پست خارجی