مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 09:202022-11-06ورزشي

تاریخچه تقابل های ایران و برزیل در فوتبال ساحلی


تیم های فوتبال ساحلی ایران و برزیل در رقابت های رسمی 5 بار مقابل هم به میدان رفتند که کفه ترازو به سمت برزیل سنگینی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از ساعت 19:30 امروز(یک شنبه) در فینال جام بین قاره ای 2022 امارات به مصاف تیم ملی برزیل می رود.

ایران و برزیل در حالی به فینال این بازی ها صعود کرده اند که در دیدارها قبلی خود مقابل حریفان شان در این رقابت ها شکستی نداشته اند.

برنده این نبرد حساس میان ایران و برزیل می تواند تعداد قهرمانی های خود در جام بین قاره ای را به عدد 4 برساند و همراه با روسیه تبدیل به پرافتخارترین تیم این رقابت ها شود.

ایران و برزیل در ادوار مختلف جام بین قاره ای و جام جهانی 5 بار با همدیگر دیدار کرده اند که در ادامه به مرور این نتایج می پردازیم: ایران یک – برزیل 4 در جام جهانی 2013 ایران و برزیل در دور گروهی در کشور تاهیتی به میدان رفتند که برزیل به پیروزی قاطعانه دست یافت.

در این دوره برزیل به مقام سوم دست یافت و ایران در مرحله یک هشتم نهایی حذف شد.

ایران 4 – برزیل 4 (پیروزی ایران در پنالتی) ایران برزیل در سال 2013 در مرحله گروهی به میدان رفتند که ساحلی بازان ایران در وقت های معمول مقابل تیم قدرتمند برزیل به تساوی 4 بر 4 دست یافتند و در نهایت در پنالتی ها به پیروزی رسیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاریخچه تقابل های ایران و برزیل در فوتبال ساحلی

تاریخچه تقابل های ایران و برزیل در فوتبال ساحلی