مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 09:152022-11-06اجتماعي

بیش از 1000 زندانی کرمانشاه شغل و درآمد پایدار دارند


رییس کل دادگستری استان کرمانشاه گفت: بیش از هزار نفر از زندانیان استان دارای شغل و درآمد پایدار هستند.

- پرویز توسلی زاده درباره وضعیت اشتغال زندانیان و ایجاد بستر مناسب جهت مهارت آموزی و توانمندسازی زندانیان در زندان های استان، اظهار کرد: در حال حاضر 1145 زندانی استان در سه بخش پای تخت، کارگاهی و اعزام به کار دارای شغل و درآمد پایدار هستند.

وی افزود: در بخش اشتغال پای تخت زندانیان در سلول خود محصولاتی مانند صنایع دستی را تولید می کنند که در این بخش 373 نفر مشغول به کار هستند.

286 نفر هم در کارگاه های مختلفی مانند خیاطی، قالی بافی، فلزکاری، کابینت و ساعت سازی مشغول هستند و 486 نفر نیز براساس قراردادی که با پیمانکار بسته شده، در محل کار حاضر می شوند و حقوق مکفی دریافت می کنند.

رییس کل دادگستری استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به سیاست دستگاه قضا برای کاهش جمعیت کیفری اظهار کرد: اقداماتی به منظور بهره گیری از مجازات های جایگزین حبس و استفاده محکومان از پابندهای الکترونیکی به موجب تصمیمات اتخاذ شده در جلسات ستاد کاهش جمعیت کیفری استان انجام و اجرایی شده است.

توسلی زاده گفت: مطابق مصوبات ستاد کاهش جمعیت کیفری استان جهت ترغیب همکاران قضایی مصوب شد هریک از شعب محاکم کیفری دو سطح استان و همچنین دادگاه های حوزه های قضایی بخش در طول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1000 زندانی کرمانشاه شغل و درآمد پایدار دارند

بیش از 1000 زندانی کرمانشاه شغل و درآمد پایدار دارند