مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-06سياسي

مدافع حرمی با مو های اتوکشیده و خامه ای! + عکس


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این که کتاب «یک روز بعد از حیرانی» به قلم خانم فاطمه سلیمانی ازندریانی درباره شهید مدافع حرم، محمدرضا دهقان امیری منتشر شده بود، - خیلی از جوان هایی که فکر نمی کردیم پایشان در مسجد باز شود به واسطه عکس محمدرضا به مسجد آمدند.

می گفتند مگر ممکن است جوانی با موی خامه ای و با این مدل لباس آستین کوتاه برود و شهید مدافع حرم بشود؟!  به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، این که کتاب یک روز بعد از حیرانی به قلم خانم فاطمه سلیمانی ازندریانی درباره شهید مدافع حرم، محمدرضا دهقان امیری منتشر شده بود، کنجکاوی ما برای دیدار با مادر شهید را کم نکرد و سرکار خانم فاطمه طوسی نیز با بزرگواری، ما را در خانه ای که آقامحمدرضا در آن نفس کشیده و زیسته بود، به حضور پذیرفتند و حدود سه ساعت، بی وقفه برایمان از پسر ارشدشان که در سوریه و دو برادرشان که در سال های دفاع مقدس به شهادت رسیده بودند، گفتند.

چندین روز مشرق را با قسمت های مختلف این گفتگو همراهی کنید و زندگی جوانی را بخوانید که مادرش از سرنوشت او با خبر بود و قلبش در زمان شهادت فرزند، ساحل آرامی شد برای پهلو گرفتن کشتی متلاطم سایر اعضای خانواده.

خانم طوسی که این روزها مدیریت یک دبیرستان را بر عهده دارد، سال هاست در کسوت معلمی به فرزندان این مرز و بوم خد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدافع حرمی با مو های اتوکشیده و خامه ای! + عکس

مدافع حرمی با مو های اتوکشیده و خامه ای! + عکس