مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 09:102022-11-06ورزشي

سرنوشت 7 گلزن ایران در جام جهانی/ خوشبخت بعدی کدام بازیکن است؟


بازیکنانی که موفق شدند برای تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی گلزنی کنند سرنوشت متفاوتی بعد از این اتفاق ماندگار پیدا کردند و برخی از آنها به تیم های مهم منتقل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، تیم ملی فوتبال ایران برای ششمین بار در رقابت های جام جهانی حاضر می شود تا شاید این بار بتواند رؤیای هواداران فوتبال در کشور را برای صعود به مرحله حذفی برآورده کند.

تیم ملی ایران طی بازی های خود در دوره های مختلف جام جهانی، هفت گل زده در کارنامه خود ثبت کرد که مهم ترین و پر امتیاز ترین آن جزو عجیب ترین ها بود.

گل هایی که اکثر گلزنان آنها پس از موفقیت در این امر آینده ای کاملا متفاوت با آنچه در گذشته داشتند، پیدا کردند تا اهمیت گلزنی در مهم ترین تورنمنت فوتبال ملی دنیا را چند برابر کند.

حالا شاگردان کی روش بهتر از هر کسی می دانند هیچ چیز جز صعود از گروه B در حضور تیم هایی همچون انگلیس، آمریکا و ولز باعث رضایت خاطر طرفداران ایرانی نمی شود.

تک واژه امیدوار کننده برای فوتبال ملی با گلزنی ستاره هایی که از آنها به عنوان نسل طلایی یاد می شود برآورده خواهد شد.

بازیکنان تیم ملی ایران نیز با نگاهی گذرا به عاقبت گلزنان ادوار گذشته به خوبی می دانند می توانند یک شبه ره صد ساله را در همین بازی های جام جهانی بروند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت 7 گلزن ایران در جام جهانی/ خوشبخت بعدی کدام بازیکن است؟

سرنوشت 7 گلزن ایران در جام جهانی/ خوشبخت بعدی کدام بازیکن است؟