مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 09:052022-11-06اقتصادي

برداشت گوجه فرنگی خارج فصل در استان بوشهر شروع شد


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر گفت: برداشت محصول گوجه فرنگی خارج از فصل از سه منطقه تنگ ارم، بوشکان و جم از توابع این استان آغاز شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، کبری توکلی معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر، صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: باتوجه به اینکه برداشت محصول گوجه فرنگی خارج از فصل از سه منطقه تنگ ارم، بوشکان و جم از توابع این استان آغاز شده است، پیش بینی می شود امسال از سطح 11هزار و 400 هکتار سطح زیر کشت 604 هزار تن محصول گوجه فرنگی برداشت شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: از این میزان سطح زیر کشت یک هزار و 500 هکتار با پیش بینی 80 هزار تن مربوط به کشت پاییزه، 9 هزار و 700 هکتار با پیش بینی 514 هزار تن در کشت زمستانه و 200 هکتار با پیش بینی تولید 10 هزار تن کشت بهاره است.

وی ادامه داد:  100 درصد مزارع گوجه فرنگی در استان بوشهر از طریق کشت نشایی انجام شده و آبیاری همه مزارع در این استان به شیوه روش های نوین آبیاری ( آبیاری تیپ) انجام می شود.

این مقام مسئول اعلام داشت: پیش بینی می شود از مجموع 600 هزارتن محصول تولیدی، 230 هزارتن به صورت تازه خوری، 120 هزارتن برای مصارف صنایع تبدیلی فرآوری، تولید رب گوجه فرنگی و فرآورده های جانبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برداشت گوجه فرنگی خارج فصل در استان بوشهر شروع شد

برداشت گوجه فرنگی خارج فصل در استان بوشهر شروع شد