مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 08:552022-11-06سياسي

سفارش شهید ابوالفضل ولی برای مجلس ختم اش!


شهید ابوالفضل ولی در وصیت نامه اش نوشت: اگر من لیاقت آن را داشتم که به اوج افتخار انسانیت بروم در ختم و عزای من گریه کن زیرا به قول استاد شهید مطهری گریه بر شهید شرکت در حماسه و راه اوست.

- شهید ابوالفضل ولی در اولین روز از شهریور ماه سال 1348 در شهر مقدس قم چشم به جهان گشود و در گرمای محبت خانواده رشد یافت و تحصیلات را تا چهارم متوسطه پشت سر گذاشت.

و سرانجام در جبهه مبارزه حق علیه باطل در 22 دی ماه 1365، در عملیات کربلای 5 به شهادت رسید و در گلزار شهدای علی بن جعفر قم (ع) خاک را به آغوش کشید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شهید ابوالفضل ولی در وصیت نامه اش آورده است: به نام خدا و به یاد خدا و به خاطر خدا اینجانب ابوالفضل ولی فرزند عبدالله بر طبق وظیفه ای که بر دوش اینجانب گذاشته شده است وصیت نامه خود را آغاز می کنم وقت خوش رفتن است هان گوش کنید.

از عرش کسی نام مرا می خواند با درود بی پایان به آقا امام زمان این منجی عالم بشریت و با سلام و درود بر شهیدان راه حق و فضیلت که با نثار خون خود درخت پربار اسلام را آبیاری کردن و با بالهای خونین به معراج خود رفتن و بر بال ملائک اوج گرفته و با سلام درود بر آقا و سرور خودم و تمام رزمندگان امام امت این قلب تپنده اسلام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارش شهید ابوالفضل ولی برای مجلس ختم اش!

سفارش شهید ابوالفضل ولی برای مجلس ختم اش!