مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 08:402022-11-06بين الملل

سیر تا پیاز نطق آقای رییس جمهور


رییس جمهور روسیه در «روز ملی اتحاد» این کشور، با مورخان روسیه ملاقات کرد و در نطق خود، بر نقش تاریخ در صیانت از حاکمیت ملی این کشور تاکید کرد؛ - رییس جمهور روسیه در روز ملی اتحاد این کشور، با مورخان روسیه ملاقات کرد و در نطق خود، بر نقش تاریخ در صیانت از حاکمیت ملی این کشور تاکید کرد؛ نطقی که در آن نکته های برجسته ای وجود داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از راشاتودی، ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه در روز ملی اتحاد ، در ملاقات با مورخان و مقامات عالیرتبه از جمله رهبران جوامع مذهبی روسیه به نقش تاریخ در حفاظت از حاکمیت ملی، هویت و فرهنگ این کشور تاکید کرد.

در نطق پوتین اما نکات مهمی به چشم می خورد.

جنگ اوکراین اجتناب ناپذیر بود پوتین درباره این موضوع گفت: نبرد روسیه با رژیم نئونازی که در اوکراین به پا خاسته، اجتناب ناپذیر بود و در صورتی که کشور، اقدام ماه فوریه را انجام نمی داد، هیچ چیزی تغییر نمی کرد و تنها موضع ما دراین باره به مراتب شدیدتر می شد.

به اصطلاح دوستان ما، شرایط اوکراین را به مرحله ای رساندند که تهدیدی جدی علیه روسیه بود.

پوتین در این بخش، شرایط فعلی را با آنچه در سال 1941 رخ داد، مقایسه کرد؛ جایی که شوروی سابق، به رغم پی بردن به هشداری جدی درباره حمله قریب الوقوع نازی ها، برای دفاع از خود اقدامی نکرد و به گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیر تا پیاز نطق آقای رییس جمهور

سیر تا پیاز نطق آقای رییس جمهور