مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 08:102022-11-06سياسي

مسئولان از پشت میز بیرون بیایند!


فرماندار شهرستان سراب بر حضورمیدانی مدیران در جمع مردم تاکید و گفت: مسئولان از پشت میز بیرون بیایند! - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سراب، علی جهانی فرماندار سراب صبح امروز در حاشیه بازدید از روستای محروم ناراب  در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: مسئولان باید از پشت میزنشینی پرهیز کنند و همواره درمیان مردم باشند تا مشکلات آنها را با تمام وجود لمس کنند.

وی به بازدید خود از روستاهای شهرستان سراب اشاره کرد و گفت: در این بازدیدها که با حضور مسئولان مربوطه صورت می گیرد مشکلات و مطالبات روستاییان احصا و اولویت بندی می شوند تا در اسرع وقت ممکن برطرف شود.

جهانی به پتانسیل و ظرفیت های بالقوه روستاهای سراب اشاره کرد و افزود: تولید و کارآفرینی در روستاها موجب ماندگاری جوانان و کاهش مهاجرت آنها می شود و باید بنگاه های زودبازده اقتصادی بسته به ویژگی های هر روستا تقویت شوند.

  حرکت مجموعه مدیریتی شهرستان سراب با شعار سراب قوی علی جهانی فرماندار سراب همچنین گفت: برنامه راهبردی چهار ساله برای مجموعه ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان سراب تدوین شده و با حرکت هوشمندانه و ایجاد تعامل و همدلی مسئولانه با شعار سراب قوی تلاش می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان از پشت میز بیرون بیایند!

مسئولان از پشت میز بیرون بیایند!