مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 08:102022-11-06سياسي

33 هزار نفر از یادمان های دوران دفاع مقدس در کردستان بازدید کردند


معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 33 هزار زائر از 28 استان کشور از یادمان های دوران دفاع مقدس در استان بازدید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید شعبانی شنبه شب در دومین جلسه ستاد هماهنگی اردوهای راهیان نور استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در حال حاضر 5 یادمان ویژه اردوهای راهیان نور در بوالحسن و سیرانبند بانه، خانم شیخان و زریوار در مریوان و یادمان دالانی در شهرستان سروآباد برای پذیرایی از زائران مهیا شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 33 هزار نفر از 28 استان کشور از یادمان های دوران دفاع مقدس در استان کردستان بازدید کرده اند.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان هم با اشاره به اینکه در نیمه اول امسال پنج هزار دانش آموز از یادمان های دفاع مقدس در استان دیدن کرده اند، اظهار کرد: در نیمه دوم امسال هم برنامه ریزی شده است که هزار و 700 دانش آموز کردستانی به جبهه ها و یادمان های جنوب اعزام شوند که در حال حاضر آمادگی اعزام 500 نفر را داریم.

شعبانی همچنین خواستار گازرسانی، جاده سازی، ایجاد نمازخانه و تقویت برق در زائرسراهای استان شد و اظهار کرد: تلاش می کنیم که در شهرستان مریوان زائرسرایی دیگر را احداث کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

33 هزار نفر از یادمان های دوران دفاع مقدس در کردستان بازدید کردند

33 هزار نفر از یادمان های دوران دفاع مقدس در کردستان بازدید کردند