مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 06:402022-11-06پزشكي

پیشگیری از حملات سایبری اولویت علوم پزشکی اصفهان است


مشاور اجرایی رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: پیشگیری از حملات سایبری در حوزه بهداشت و درمان از اهمیت بالایی برخوردار است و ضروری است تیم هایی تشکیل و نظارت های کافی صورت گیرد.

- نورالدین سلطانیان در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پدافند غیرعامل یک وظیفه و تکلیف سازمانی است که باید در اولویت برنامه کاری تمام مدیران دانشگاه قرار بگیرد و هرگونه تجهیزات و امکانات برای بالا بردن امنیت سایت های وابسته به دانشگاه و از جمله نسخه الکترونیکی نیاز به فراهم سازی است.

وی با اعلام اینکه پدافند غیرعامل از ابتدای تاریخ وجود داشته است، گفت: پدافند غیرعامل یک وظیفه سازمانی، اجتماعی و خانوادگی است که متأسفانه در سال های اخیر در دانشگاه به آن توجه و اهمیت لازم داده نشده و بودجه کافی تخصیص نیافته است.

مشاور اجرایی رییس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اظهار اینکه دانشگاه علوم پزشکی تأمین کننده تنها بخشی از سلامت است، گفت: اگر به پدافند غیر عامل دقت شود ارائه خدمت به مردم با کیفیت و سهل تر انجام می گیرد.

وی دانشگاه را یکی از بزرگترین خانواده های سازمانی با 35 هزار کارمند نام برد و افزود: تأمین سلامتی یکی از وظایف اصلی این سازمان است که شعار انسان سالم محور توسعه پایدار را سرلوحه کار خود قرار داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشگیری از حملات سایبری اولویت علوم پزشکی اصفهان است

پیشگیری از حملات سایبری اولویت علوم پزشکی اصفهان است