مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 آبان 1401 ساعت 01:052022-11-05فرهنگي

چرا «آقای قاضی» وکلا را حذف کرد؟


کارگردان «آقای قاضی» می گوید، برای ایفای نقش شخصیت قاضی در این سریال ابتدا بنا بر این بوده که یک قاضی واقعی را بازیگر کنند اما در نهایت به یک بازیگر برای ایفای این نقش رسیده اند.

- کارگردان آقای قاضی می گوید، برای ایفای نقش شخصیت قاضی در این سریال ابتدا بنا بر این بوده که یک قاضی واقعی را بازیگر کنند اما در نهایت به یک بازیگر برای ایفای این نقش رسیده اند.

او همچنین درباره دلایل حذف وکلا از این سریال که با انتقادهایی همراه بوده نیز توضیحاتی را بیان و اعلام کرد که در سری جدید، بنا بر پرداختن به پرونده های جنایی و کیفری تر، نقش وکلا هم پررنگ تر خواهد شد.

سجاد مهرگان ـ کارگردان ـ در گفت و گویی با ایسنا، با اشاره به اینکه سریال آقای قاضی در فرمت جدیدی در تلویزیون ایران ارائه شد، خاطرنشان کرد: ما تاکنون این فرمت را در تلویزیون نداشته ایم.

این نوع کارها چیزی بین سیتکام و سریال های مرسوم هستند و پیچیدگی ها و ساختشان از سریال های سیتکام بیشتر است اما نسبت به سریال های مرسوم هم ساده تر هستند.

تعدد لوکیشن ندارند، قصه شان، داستان متکثرتری است و وحدت قصه اش نسبت به سریال های اصلی کمتر است.

این نوع سریال ها هنوز در ایران جا نیفتاده اند وی درباره ی محدودیت های تولید این سریال و همچنین مرسوم نبودن این جنس سریال ها در تلویزیون، اظهار کرد: ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا «آقای قاضی» وکلا را حذف کرد؟

چرا «آقای قاضی» وکلا را حذف کرد؟