مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 23:452022-11-05اقتصادي

اتصال 78 واحد صنعتی به شبکه گاز طبیعی در خراسان جنوبی


مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از بهره مندی 78 واحد صنعتی و تولیدی در شش ماهه نخست سال جاری از نعمت گاز طبیعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، رحمان محمودی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی امروز به رسانه ها در تشریح آخرین وضعیت گازرسانی به صنایع استان، اعلام کرد: با توجه به اهمیت ویژه صنعت در توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار، از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه، 78 واحد صنعتی در اقصی نقاط استان به شبکه گاز طبیعی متصل شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: در حال حاضر یک هزار و 981 واحد صنعتی و تولیدی در سطح استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند و پیش بینی می شود تا پایان آذرماه سال جاری تمام صنایع موجود به شبکه سراسری گاز طبیعی متصل شوند.

وی با اشاره به بهره مندی نزدیک 96 درصدی صنایع استان از نعمت گاز طبیعی تصریح کرد: گاز یک نعمت خدادادی است و بهره مندی هرچه بیشتر صنایع از این نعمت الهی علاوه بر حفظ محیط زیست، موجب افزایش اشتغال و پیشرفت اقتصادی منطقه نیز می شود.

مدیر عامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی با اشاره به بهره مندی 100 درصدی شهرها و 99.

4 درصدی روستاهای استان از نعمت گاز طبیعی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مطالعات گازرسانی برای معدود روستاهای باقیمانده در دست اقدام بوده و به محض احراز شرایط گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال 78 واحد صنعتی به شبکه گاز طبیعی در خراسان جنوبی

اتصال 78 واحد صنعتی به شبکه گاز طبیعی در خراسان جنوبی