مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 23:002022-11-05اقتصادي

لزوم به روز رسانی بانک اطلاعات گردشگری خراسان جنوبی


بانک اطلاعات اماکن گردشگری و تاریخی استان نیازمند به روز رسانی است و در کنار تکمیل آن، پیوست سرمایه گذاری نیز مدنظر قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی امروز در بازدید از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی به مدیران این مجموعه ماموریت داد که خراسان جنوبی با توجه به ظرفیت های غنی در زمینه آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری به قطب گردشگری شرق کشور تبدیل شود.

وی افزود: باید ظرفیت ‎های حوزه میراث فرهنگی و گردشگری استان که تاکنون مغفول مانده در کنار ظرفیت های بخش معدن و کشاورزی معرفی شود.

استاندار خراسان جنوبی تصریح کرد: اگر ظرفیت آثار طبیعی، تاریخی و گردشگری خراسان جنوبی بیشتر از ظرفیت معادن و کشاورزی نباشد، کمتر نیست که باید بین این سه ظرفیت مهم در راستای توسعه استان رقابت سازنده ایجاد کنیم و به نفع مردم استان است.

وی با بیان اینکه خراسان جنوبی دارای چهار اثر ثبت جهانی است گفت: ثبت جهانی آثار تاریخی نیازمند تلاش وافر در سطح استانی، ملی و بین المللی است که خوشبختانه با توجه به شاخص های سخت سازمان یونسکو این دستاورد مهم برای استان رقم خورده است.

پرونده ثبت جهانی کاروانسراها روی میز یونسکو قناعت با اشاره به اینکه پرونده ثبت جهانی کاروانسراهای استان روی میز یو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم به روز رسانی بانک اطلاعات گردشگری خراسان جنوبی

لزوم به روز رسانی بانک اطلاعات گردشگری خراسان جنوبی