مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 22:552022-11-05اقتصادي

بیش از 100 هزار تن ظرفیت تولید لبنیات در خراسان جنوبی غیرفعال است


رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: 15 واحد تولید مواد لبنی در این استان با ظرفیت روزانه 169 هزار تن وجود دارد که از این تعداد هشت واحد با ظرفیت بیش از 52 هزار تن فعال است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، مهدی جعفری روز شنبه در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید ویژه پیگیری مسائل واحدهای لبنی استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی خراسان جنوبی برگزار شد افزود: بقیه های واحدهای لبنی غیرفعال است و تلاش می کنیم مشکلات آنها به صورت موردی بررسی و به مدار تولید بازگردانده شوند.

وی با بیان اینکه واحدهای فعال نیز با همه ظرفیت تولید ندارند اظهار داشت: 15 کارخانه موجود در استان با استفاده از ظرفیت های قانونی دولت مجوزهای لازم تولید را دریافت کرده اند و حمایت هایی هم از این واحدها شده لذا انتظار می رود صاحبان آنها پای کار بیایند تا مسائل در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بررسی و حل شود.

رییس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: چنانچه واحد تولیدی با توجه به ظرفیت های موجود تمایلی به ادامه فعالیت نداشته باشد با ورود قضایی فعال شدن کارخانه را دنبال خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه دولت و قوه قضاییه متعهد به فعال شدن واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل هستند افزود: مسائل و مشکلات تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 100 هزار تن ظرفیت تولید لبنیات در خراسان جنوبی غیرفعال است

بیش از 100 هزار تن ظرفیت تولید لبنیات در خراسان جنوبی غیرفعال است