مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 22:452022-11-05سياسي

آمادگی ادارات سمنان برای خدمات رسانی در زمستان


مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان از آمادگی کامل دستگاه های خدماتی و امدادی این استان برای خدمات رسانی به مردم در ایام زمستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، کمال طاهریان، مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان امشب در جلسه هماهنگی طرح راهداری زمستانی در این استان، اظهار کرد: مدیریت بحران و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری بر پیشگیری استوار است و آنچه امروز اتفاق می افتد، نگاه پیشگیرانه است.

وی افزود: گردنه های صعب العبوری در استان سمنان وجود دارد که با توجه به شرایط اقلیمی امسال و در فصل زمستان باید در آنها آماده تر از همیشه باشیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان اضافه کرد: حوزه بحران استانداری در کنار سایر دستگاه های خدماتی و امدادی آماده خدمت رسانی به مردم است و امیدواریم گامی مؤثر در راستای خدمت رسانی به مردم برداریم.

طاهریان ادامه داد: امروز ما با نگاه پیشگیرانه، بارها دیده ایم که اگر حادثه ای به وجود می آید، همگی در کنار یکدیگر آن مشکل را برطرف می کنیم.

وی خطاب به حاضران در جلسه گفت: حوزه مدیریت بحران به وجود همه شما افتخار می کند و همه با هم در کنار یکدیگر قرار خواهیم گرفت تا در شرایط سخت و حساس اقلیمی استان سمنان در فصل زمستان کمک دست یکدیگر باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی ادارات سمنان برای خدمات رسانی در زمستان

آمادگی ادارات سمنان برای خدمات رسانی در زمستان