مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 22:352022-11-05اقتصادي

مقاوم سازی تأسیسات گازرسانی همدان در برابر زلزله


 مدیرعامل شرکت گاز استان همدان با بیان اینکه استان دارای بیش از 19 هزار و 873 کیلومتر خطوط تغذیه و توزیع است، مقاوم سازی تأسیسات گازرسانی در برابر زلزله به علت اهمیت بالای شبکه های گازرسانی و لزوم واکنش سریع در شرایط بحران را بسیار مهم ارزیابی کرد.

- محمدصادق محبی نظر با تأکید براینکه مدیریت بحران در هنگام بروز حوادث طبیعی مانند سیل و زلزله امری بسیار ضروری و حیاتی است، اظهارکرد: مدیر بحران باید از قبل اقداماتی برای مواجهه و واکنش در شرایط اضطراری پیش بینی کند همچنین اقدامات اصلاحی در راستای صیانت و حفظ تأسیسات و دارایی های فیزیکی مجموعه و مهمتر از آن سلامت کارکنان در برابر حوادث احتمالی را پیش بینی و اجرا کند.

وی خاطرنشان کرد: استان همدان با 327هزار و 851 مورد انشعاب و 1710 ایستگاه CGS / TBS / CGS-MS / CPS دارای ضریب نفوذ گازرسانی خانوار 100درصد شهری و 99.

9 درصد روستایی است.

محبی نظر باتأکید براینکه مقاوم سازی تأسیسات گازرسانی در برابر زلزله به علت اهمیت بالای شبکه های گازرسانی و لزوم واکنش سریع در شرایط بحران از اهمیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: امروزه از روش های مختلفی همچون محاسبات عددی، الگوریتم های ابتکاری و فرا ابتکاری برای مدلسازی و شبیه سازی کامپیوتری شبکه ‎های گازرسانی در برابر زلزله و محاسبات خرابی و آسیب های متعاقب آن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقاوم سازی تأسیسات گازرسانی همدان در برابر زلزله

مقاوم سازی تأسیسات گازرسانی همدان در برابر زلزله