مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 22:202022-11-05ورزشي

توسعه زیرساخت های روستایی تنگستان با جدیت دنبال می شود


امکاناتی که امروز در روستاها وجود دارد و چهره روستا را متفاوت کرده، همگی از خدمات و برکات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد لطفی شنبه شب در مدرسه روستای اشکالی بیان کرد: امروز اگر امکاناتی مانند آب، جاده، آسفالت، معابر، گاز و غیره در روستای اشکالی می بینیم که نسبت به دهه های قبل، چهره روستا را بسیار متفاوت کرده، همگی از خدمات و برکات نظام جمهوری اسلامی ایران بوده است.

فرماندار تنگستان تصریح کرد: فلسفه اولیه و مهم سیزده آبان ماه، همان قیام دانش آموزان در مقابل رژیم شاهنشاهی است که در نتیجه موجب به شهادت رسیدن دانش آموزان شد.

لطفی با اشاره به اینکه امروز دانش آموزان ما باید پیام های این روز مهم را فراگیرند، اظهار کرد: دانش آموزان نسل حاضر از استعداد ناب برخوردار بوده و به مراتب از دوران گذشته، اطلاعات و آگاهی بالاتری دارند و همچنین بیشتر از طرف خانواده هایشان مورد توجه قرار می گیرند.

فرماندار تنگستان تاکید کرد: دانش آموزان باید درس مقاومت در مقابل استکبار و ظلم را به خوبی فراگیرند.

مقام عالی دولت در تنگستان خاطرنشان کرد: تلاش داریم در حوزه آموزش و پرورش با پشتیبانی و حمایت لازم و همچنین همراهی و مشارکت اهالی روستا و انجمن اولیای دانش آموزان، امکانات آموزشی، علمی و ورزشی را به مدارس در روس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های روستایی تنگستان با جدیت دنبال می شود

توسعه زیرساخت های روستایی تنگستان با جدیت دنبال می شود