مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 21:402022-11-05سياسي

برخی مدیران فعلی استان قزوین هیچ سنخیتی با شعارهای دولت ندارند


نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک گفت: برخی مدیران فعلی هیچ سنخیتی با شعارهای انتخاباتی رییس جمهور و دولت ندارند و باید از مدیرانی استفاده شود که به حرکت او اعتقاد داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه محمدبیگی شنبه شب در جمع هیئت اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان قزوین اظهار کرد: یکی از مظلومیت های مجلس شورای اسلامی و حتی قوه قضاییه این است که عدالت رسانه ای وجود ندارد و آنتن تلویزیون بیشتر در یک اختیار تنها برخی دستگاه های خاص است.

وی افزود: حجم اخبار و اقدامات انجام شده از سوی نماینده و همچنین مجلس شورای اسلامی و حتی دستگاه قضا در این حد است که می توان برای آن یک شبکه جدا تأسیس کرد.

این مسئول عنوان کرد: بیش از 10 قانون مهم و ویژه در این مجلس مصوب شده که هر کدام آن می تواند برای یک عمر مجلس مناسب باشد اما کمتر در این حوزه اطلاع رسانی شده است.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک با بیان اینکه باید زمینه گفتگوی بین مدیران و مردم فراهم شود، بیان کرد: می توان راهکار مناسبی برای تحقق اصل 27 قانون اساسی طراحی کرد تا مردم حرف و اعتراض خود را به شیوه صحیح اعلام کنند.

وی عنوان کرد: از مسئولین بابت عدم حضور در جمع مردم و عدم تلاش برای شنیدن حرف مردم گلایه دارم و نیاز است مسئولین با حضور در بین مردم صدای مردم را با گوش خود شنیده و درک ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی مدیران فعلی استان قزوین هیچ سنخیتی با شعارهای دولت ندارند

برخی مدیران فعلی استان قزوین هیچ سنخیتی با شعارهای دولت ندارند