مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 20:152022-11-05پزشكي

فروش مکمل های ورزشی در باشگاه ها ممنوع است/ عطاری ها نباید در امر درمان دخالت کنند


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اشاره به پیامدهای جبران ناپذیر کبدی، مغزی و کلیوی در اثر مصرف مکمل های ورزشی غیرمجاز، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، محمدجواد راعی در این باره گفت: رسالت اصلی دانشگاه حفظ و تامین سلامت مردم است، در این راستا بازرسان معاونت غذا و داروی دانشگاه به صورت منظم و مستمر بر مراکز تهیه و توزیع فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل نظارت دارند.

این مقام مسوول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، انجام 240 بازدید از مراکز تهیه و توزیع فرآورده های طبیعی، سنتی و مکمل مانند داروخانه ها، باشگاه های ورزشی، عطاری ها و شرکت های تولیدی و پخش از ابتدای سال جاری تاکنون را گامی در راستای تامین سلامت مردم استان فارس دانست که به همت کارشناسان این اداره صورت گرفته است.

او بازدید از باشگاه های ورزشی در خصوص نظارت بر اجرای قانون ممنوعیت ارائه مکمل، با همراهی کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان را از دیگر اقدامات این اداره برشمرد.

راعی تمامی بازدیدها و نظارت ها را در راستای حفظ و تامین سلامت مردم جامعه خواند و از ورزشکاران خواست تا مکمل های ورزشی را تنها از داروخانه ها تهیه کنند.

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز همچنین به آسیب های ناشی از مصرف بیش از اندازه و یا بدون نیاز بدنی مکمل ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروش مکمل های ورزشی در باشگاه ها ممنوع است/ عطاری ها نباید در امر درمان دخالت کنند

فروش مکمل های ورزشی در باشگاه ها ممنوع است/ عطاری ها نباید در امر درمان دخالت کنند