مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 19:402022-11-05اقتصادي

سرمایه گذاری 1000 میلیاردی بنیاد برکت در روستاهای مازندران


استاندار مازندران از سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی بنیاد علوی برای توسعه روستاهای استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید محمود حسینی پور شامگاه شنبه در جمع اعضای شوراهای بخش کجور با اشاره به سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی بنیاد برکت برای توسعه روستاهای استان، افزود: در روستاهای استان ظرفیت های خوبی وجود دارد و به عنوان نمونه در روستای خرماکلای قائمشهر 180 هکتار گلخانه لیموترش ایجاد شده است.

وی بخش کجور را دارای پتانسیل برای کشت گندم و جو دارد و خواستار صنعتی شدن تولید این محصول شد و گفت: باید شهرک های صنعتی دامپروری نیز در منطقه فعال شود.

وی همچنین بخش کجور را برای کشت زعفران مناسب دانست و گفت: گردشگری و بومگردی از دیگر ظرفیت های این منطقه است و باید سهم آن در اقتصاد استان افزایش یابد و با زمینه حضور و اقامت گردشگران را در منطقه افزایش داد.

استاندار مازندران از اجرای طرح پایلوت سرمایه گذاری و اشتغال در 500 روستای استان خبر داد و سهم کجور را از این طرح پنج روستا ذکر کرد و گفت: به عنوان نمونه می توان برای تولید گردو در منطقه برگزاری کرد.

حسینی پور با اظهار اینکه بزرگترین مجتمع صنعتی پرورش زالو در بخش کجور راه اندازی می شود، گفت: خوشبختانه قطار توسعه استان به حرکت درآمده است و باید بخش کجور نیز از توسعه نفع برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 1000 میلیاردی بنیاد برکت در روستاهای مازندران

سرمایه گذاری 1000 میلیاردی بنیاد برکت در روستاهای مازندران