مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 19:252022-11-05اقتصادي

ضرورت توسعه فضای سبز در پایتخت با افزایش خط دما


رییس سازمان مدیریت بحران کشورگفت: اگر خط دمای تهران با سرعت حرکت کند تا 10 سال آینده روی کوه دماوند برفی وجود ندارد و برای جبران آن نیاز به ایجاد سالانه 1800 کیلومتر فضای سبز داریم و اگر این کار را نکنیم خطراتی برای شهر و شهروندان تهرانی با وقوع سیلاب ایجاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، محمد حسن نامی در آیین بهره برداری از 5 پروژه توسعه و نگهداشت شبکه اصلی مدیریت آب های سطحی گفت: برفی وجود ندارد و برای جبران آن نیاز به ایجاد سالانه 1800 کیلومتر فضای سبز داریم و اگر این کار را نکنیم خطراتی برای شهر و شهروندان تهرانی با وقوع سیلاب ایجاد می شود.

نامی با اشاره به زمین های کشاورزی جنوب تهران یادآور شد: در اراضی جنوب شهر تهران کاشت سبزیجات انجام می شود؛ 55 میلیون متر مکعب چوب در کشور نیاز داریم و این در حالی است که می توان در جنوب تهران به تولید چوب هایی که سریع رشد می کند، بپردازیم و بخش عمده چوب های کشور را تامین کنیم.

وی تاکید کرد: باید به ابعاد پیرامونی کشور توجه کنیم و در این فضا نمایندگان باید آمایش ملی را برگزار کنند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور در پایان خاطرنشان کرد: از شهرداری که بخش قابل توجهی از آب های سطحی را جمع آوری می کند، تشکر می کنم و بخش قابل توجهی نیز باید به شبکه طبیعی آب های زیرزمینی بازگردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توسعه فضای سبز در پایتخت با افزایش خط دما

ضرورت توسعه فضای سبز در پایتخت با افزایش خط دما