مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 19:052022-11-05سياسي

قانعی: به دنبال توسعه عدالت آموزشی هستیم


طی مراسمی، مرحله اجرایی طرح آموزش هنر برای هنر، رسما در 6 شهرستان استان فارس آغاز شد.

- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان فارس شنبه 14 آبان و در مراسم آغاز مرحله اجرایی طرح آموزش هنر برای هنر در این استان، گفت: آموزش به ویژه در آموزش هنر در همه جهان خدمتی گران محسوب می شود، بنابراین برنامه ریزی برای برگزاری چنین طرحی در کشور، نشانه باور حاکمیت به ضرورت ایجاد بستر عدالت آموزشی در بخش هنر است.

حمیدرضا قانعی با بیان اینکه طرح ملی آموزش هنر برای هنر در 34 سرفصل و 50 رشته اجرایی می شود، گفت: پانزده سرفصل این آموزش ها مجازی و مابقی حضوری است.

او ضمن یادآوری اینکه این طرح 4 دوره تخصصی فرهنگ، هنر، سینما و رسانه را در بر می گیرد، از تلاش برای اضافه شدن برخی رشته های بومی به این دوره خبر داد و اضافه کرد: اجرای چنین طرح هایی نوید دهنده آنست که در آینده هنرمندانی دارای مهارت برای آموزش نقش آفرینی کنند تا ارشاد به عنوان نهادی دولتی نقش خود در آموزش را به نحو احسن ایفا کند.

قانعی از اجرای طرح آموزش منطقه ای در چهار شهرستان استان فارس خبر داد و گفت: در این خصوص انجمن های ویژه ادبی، گروه های نمایشی، اهالی رسانه و آموزش های سینمایی ایجاد و تا پایان سال دوره های ادبی در شهرستان های آباده، استهبان، مرودشت و داراب در روزهای چهارشنبه برگزار خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانعی: به دنبال توسعه عدالت آموزشی هستیم

قانعی: به دنبال توسعه عدالت آموزشی هستیم