مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 18:552022-11-05اجتماعي

آسمان گلستان بارانی می شود/ ممنوعیت فعالیت دریایی


رییس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گلستان از ورود سامانه ناپایدار جوی از فردا(یکشنبه 15 آبان) به استان خبر داد.

- ایسنا/گلستان رییس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گلستان از ورود سامانه ناپایدار جوی از فردا(یکشنبه 15 آبان) به استان خبر داد.

محمود محمدقلی پور با اشاره به آخرین وضعیت جوی گلستان در گفتگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: تا عصر امروز جو نسبتا آرامی در استان گلستان حاکم بود اما برای امشب با توجه به تلاطم های ضعیف جوی در مناطق کوهستانی شرایط برای بارش های پراکنده و ملایم در این نواحی فراهم است.

وی از نفوذ سامانه ناپایدار سرد و بارشی به گلستان خبر داد و افزود: در پی فعالیت این سامانه ناپایدار جوی استان گلستان از فردا(یکشنبه 15 آبان)تحت تاثیر سامانه سرد و بارشی قرار می گیرد که بارندگی، گاهی رگبار و رعدوبرق، کاهش محسوس دما، ریزش برف در نواحی کوهستانی، مه غلیظ و وزش باد نسبتا شدید موقتی از پیامدهای این سامانه سرد بارشی است.

رییس گروه پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گلستان با بیان اینکه فعالیت این سامانه ناپایدار جوی تا صبح سه شنبه در استان گلستان ادامه خواهد داشت، تاکید کرد: پس از عبور از این سامانه ناپایدار جوی تا پایان هفته جو آرامی در استان حاکم خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آسمان گلستان بارانی می شود/ ممنوعیت فعالیت دریایی

آسمان گلستان بارانی می شود/ ممنوعیت فعالیت دریایی