مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 18:302022-11-05سياسي

مخبر: مشکلات سنگین روزمره دولت در حال برطرف شدن است


کابینه آینده نظام از میان فرزندان این کشور و به ویژه از مناطق محروم شکل خواهد گرفت از این رو باید قدر دانش آموزان را بدانیم و خودشان نیز باید حداکثر تلاش و کوشش خود را به کار گیرند تا بتوانند استعدادهایشان را شکوفا کنند.

- وی با تأکید بر اینکه منطقه بشاگرد هنوز تا رسیدن به نقطه ای که حق مردم است فاصله زیادی دارد، گفت: تا قبل از انقلاب کمتر کسی بود که نام این منطقه را شنیده باشد که با تلاش مرحوم والی و دیگر خدمتگزاران این منطقه معرفی شد و در مسئولین کشور نسبت به بشاگرد حساسیت ایجاد شد.

  مخبر در ادامه خطاب به دانش آموزان و والدین آنها در شهرستان بشاگرد گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا امروز بخش زیادی از مسئولین کشور از مناطق محروم بوده اند از امام خمینی (ره) که از اطراف خمین بودند تا رهبر معظم انقلاب، روسای جمهور ادوار مختلف، وزرا، روسای مجلس و فرماندهان سپاه از اهالی مناطق محروم  کشور بوده اند.

  معاون اول رییس جمهور تصریح کرد: کابینه آینده نظام از میان فرزندان این کشور و به ویژه از مناطق محروم شکل خواهد گرفت از این رو باید قدر دانش آموزان را بدانیم و خودشان نیز باید حداکثر تلاش و کوشش خود را به کار گیرند تا بتوانند استعدادهایشان را شکوفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: مشکلات سنگین روزمره دولت در حال برطرف شدن است

مخبر: مشکلات سنگین روزمره دولت در حال برطرف شدن است