مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 18:202022-11-05اقتصادي

خراسان جنوبی به قطب گردشگری شرق کشور تبدیل شود


استاندار خراسان جنوبی با اشاره به ظرفیت های غنی استان در زمینه های تاریخی، طبیعی و گردشگری گفت: خراسان جنوبی می تواند به قطب گردشگری شرق کشور تبدیل شود.

- جواد قناعت، امروز شنبه 14 آبان در نشست مدیرکل، معاونین و مدیران شهرستانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان که بعد از بازدید این مجموعه صورت گرفت، اظهار کرد: خراسان جنوبی به لحاظ تعدد آثار به ثبت رسیده ملی و جهانی استانی ممتاز و ویژه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با اشاره به اینکه قبل آمدن به اینجا، خراسان جنوبی را به معادن و محصولات کشاورزی آن می شناختم، تصریح کرد: در جریان معرفی ظرفیت های این استان، حوزه گردشگری مورد غفلت واقع شده است.

استاندار با تأکید بر اینکه ظرفیت های گردشگری و آثار طبیعی و تاریخی خراسان جنوبی، اگر بیشتر از معدن و کشاورزی نباشد، کمتر نیست، یادآور شد: باید بین این سه ظرفیت مهم، در راستای توسعه خراسان جنوبی، رقابت سازنده ایجاد شود.

قناعت با بیان اینکه رقابت خوب و سازنده بین بخش های مختلف کشاورزی، معادن و گردشگری به نفع مردم است، اظهار کرد: در این رقابت سازنده، بخشی که بتواند بهتر از بقیه، استان و ظرفیت هایش را معرفی کند، رتبه اول را دارد و پیشتاز خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خراسان جنوبی به قطب گردشگری شرق کشور تبدیل شود

خراسان جنوبی به قطب گردشگری شرق کشور تبدیل شود