مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 18:202022-11-05سياسي

تمام روستاهای خراسان جنوبی از آب پایدار برخوردار می شوند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: تا پایان سال 1403 همه روستاهای استان از آب پایدار برخوردار می شوند.

  - ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: تا پایان سال 1403 همه روستاهای استان از آب پایدار برخوردار می شوند.

  علیرضا عباس زاده، امروز شنبه 14 آبان در جلسه قرارگاه جهادی آبرسانی روستایی استان اظهار کرد: یکی از مهمترین پروژه های زیرساختی و محرومیت زدایی دولت در سال گذشته و امسال موضوع آبرسانی به روستاها در سطح کشور است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه این طرح در مرحله اول با هدف آبرسانی به ده هزار روستای کشور آغاز شده، تصریح کرد: در مرحله بعد با هدف تأمین آب شرب پایدار، همه روستاهای سطح کشور در این طرح دیده شده اند.

معاون عمرانی استاندار اظهار کرد: در فاز اول اجرای این طرح، آبرسانی به 49 روستای استان آغاز شده که از پیشرفت فیزیکی 40 درصدی برخوردار است؛ برای تکمیل مرحله دوم آبرسانی به استان از محل اجرای این طرح ملی 475 روستا شناسایی شده که مقرر شد در راستای آبرسانی پایدار در سطح روستاهای خراسان جنوبی، عملیات ایجاد خط انتقال ، احداث مخزن و حفر چاه انجام شود.

وی یادآور شد: در هفته دولت امسال آبرسانی به 19 روستا به اتمام رسید و بر اساس برنام ریزی های صورت گرفته در ادامه 90 روستا آبرس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمام روستاهای خراسان جنوبی از آب پایدار برخوردار می شوند

تمام روستاهای خراسان جنوبی از آب پایدار برخوردار می شوند