مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 18:052022-11-05اقتصادي

صادرات محصولات کارگاه میناکاری روی سفال در ایلام


معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام گفت: سال گذشته در نمایشگاه حلبچه عراق محصولات کارگاه میناکاری روی سفال عرضه می شد و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت و تمام صنایع دستی به فروش رفت.

- محسنی معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یک کارگاه میناکاری روی سفال به صورت فعال در شهرستان چرداول وجود دارد که صنایع دستی آن فوق العاده مورد توجه واقع شده است.

وی افزود: سال گذشته در نمایشگاه حلبچه عراق محصولات این کارگاه عرضه می شده و مورد استقبال بازدیدکنندگان قرار گرفت و تمام صنایع دستی به فروش رفت.

  معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان ایلام ادامه داد: به صورت مستمر در سراسر کشور نمایشگاه هایی جهت عرضه محصولات صنایع دستی ایجاد شده که با توجه به تعداد غرفه های داده شده کارگاه های صنایع دستی فعال استان به این نمایشگاهها فرستاده می شوند.

وی یادآور شد: یک متقاضی برای صنعت جدید میناکاری روی مس در استان داریم که اقدامات لازم جهت ایجاد کارگاه در حال انجام است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صادرات محصولات کارگاه میناکاری روی سفال در ایلام

صادرات محصولات کارگاه میناکاری روی سفال در ایلام