مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 17:152022-11-05سياسي

امنیت پایدار مردم کردستان خط قرمز ماست


استاندار کردستان با اشاره به اینکه آشوب ها هرگز نمی تواند به این انقلاب گزندی برساند، گفت: تنها نگرانی ما در این روزها امنیت پایدار مردم استان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسماعیل زارعی کوشا روز شنبه در یکصد و چهاردهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان اظهار داشت: در سال های گذشته نیز شاهد آشوب هایی همانند اغتشاشات اخیر در کشور بوده ایم ولی با اندکی دقت متوجه می شویم که تفاوت هایی بین این آشوب ها وجود دارد.

استاندار کردستان گفت: در اغتشاشات اخیر به خوبی می توان نقش و مدیریت دشمنان این نظام را ببینیم که بهترین نمونه آن استفاده رسمی و علنی معاندان از رسانه هایشان برای تشدید این آشوب ها در داخل کشور است.

زارعی کوشا با اشاره به اینکه این دست آشوب ها هرگز نمی تواند به این انقلاب گزندی برساند، اظهار کرد: تنها نگرانی ما در این روزها امنیت پایدار مردم به ویژه مردم استان کردستان است.

وی افزود: بی گمان تداوم آشوب های در کردستان می تواند زمینه بی میلی حضور سرمایه گذاران در این استان شود که این امر باعث ضربه به اقتصاد و معیشت این خطه خواهد شد.

استاندار کردستان در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: برای سامان بخشیدن به مشکلات اجتماعی اقدامات عملی و تخصصی انجام شود که یکی از این اقدامات می تواند تشکیل شورای تأمین اجتماعی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت پایدار مردم کردستان خط قرمز ماست

امنیت پایدار مردم کردستان خط قرمز ماست