مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 17:052022-11-05سياسي

«جهاد تبیین» اهداف دشمن را خنثی می کند


رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: باید با جهاد تبیین و روشنگری و بصیرت افزایی مانع رسیدن دشمن به هدف نهایی خود که عبارت است از گسترش نا امنی و سوریه سازی ایران، - بشویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مریم مجتهدزاده در نشست با مدیران و مربیان علوم تربیتی در استان اردبیل بیان کرد:هشت سال دفاع مقدس مانند گنجی عظیم و بی پایان است که نباید به دست فراموشی سپرده شود.

این گنج باید خوب به مردم شناسانده شده و در اختیار عموم مردم قرار بگیرد تا مردم از برکات شایان توجه آن برخوردار شوند.

رییس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس گفت: انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب وابسته نبود، بلکه مستقل از ابرقدرت های شرق و غرب یک گفتمان نو را ارایه داد و حکومت جمهوری اسلامی را بنیانگذاری کرد.

دفاع مقدس توانست ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را در هم بشکند و معادلات دشمنان برای ایجاد یک دهکده جهانی به کدخدایی شیطان بزرگ را بر هم بزند.

مجتهدزاده بیان کرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامی با امتحان کردن راه های گوناگون برای تضعیف نظام و انقلاب و متحمل شدن شکست های پی در پی، به این نتیجه رسیدند که برای رسیدن به هدف شوم خود باید نهاد مقدس خانواده را هدف قرار داده و تضعیف کنند و به همین خاطر برنامه ریزی خود را برای به انحطاط کشیدن و استحاله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«جهاد تبیین» اهداف دشمن را خنثی می کند

«جهاد تبیین» اهداف دشمن را خنثی می کند