مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 16:162022-11-05سياسي

دستمایه قرار دادن دورغ برای دوقطبی سازی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، محمدمهدی اسماعیلی امروز در همایش گرامیداشت هفته مازندران در جوار آستانه بنیانگذار نهضت و قیام علویان امامزاده سلطان محمد کیا در روستای صالحان بخش کجور، اظهار کرد: امروز وارث تاریخ پرشکوه هستیم که این تاریخ پرشکوه،با عظمت این سرزمین گره خورده است.

وی افزود: قدرت الهام بخشی از گستره مرزهای جغرافیایی و سیاسی فعلی عبور داده و باعث بیداری و خیزش در جهان اسلام شده و به مردم عظمت، قدرت و سرافرازی داده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: امروز مردم ایران به واسطه این قدرت تاریخی و فرهنگی در قالب نظام دینی به منصه ظهور رسیده به یک مکتب الهام بخش برای همه منطقه و مسلمانان و آزادی خواهان و مستضعفان تبدیل شدند و دشمن می خواهد جلوی نورافشانی این مکتب را بگیرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه امروز نزاع ما نزاع تمدنی و فرهنگی است، اظهار کرد: آنچه که امروز مشاهده می کنیم تمام قدرت شیطانی عبری، غربی، عربی و مرتجعین در منطقه تمام سرویس های جاسوسی با انواع شگردها و عملیات های روانی خودشان با همه قدرت به صحنه آمدند تا جلوی الهام بخشی این حرکت خبری با تروریسم رسانه ای در این کشور دنبال می کنند، یک نزاع سطحی باشد بلکه همه اینها بهانه است، برای جلوگیری از پوست اندازی این قدرت جدید در جغرافیای سیاسی دنیا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمایه قرار دادن دورغ برای دوقطبی سازی در کشور

دستمایه قرار دادن دورغ برای دوقطبی سازی در کشور