مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 16:102022-11-05سياسي

دستمایه قرار دادن دورغ برای دوقطبی سازی در کشور


وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه با اغواگری، تحریف و جعلیات، دوقطبی سازی و دست مایه قرار دادن دروغ تلاش می کنند جامعه منسجم ایران را دچار انشقاق و دوقطبی سازی کنند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، محمدمهدی اسماعیلی امروز در همایش گرامیداشت هفته مازندران در جوار آستانه بنیانگذار نهضت و قیام علویان امامزاده سلطان محمد کیا در روستای صالحان بخش کجور، اظهار کرد: امروز وارث تاریخ پرشکوه هستیم که این تاریخ پرشکوه،با عظمت این سرزمین گره خورده است.

وی افزود: قدرت الهام بخشی از گستره مرزهای جغرافیایی و سیاسی فعلی عبور داده و باعث بیداری و خیزش در جهان اسلام شده و به مردم عظمت، قدرت و سرافرازی داده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: امروز مردم ایران به واسطه این قدرت تاریخی و فرهنگی در قالب نظام دینی به منصه ظهور رسیده به یک مکتب الهام بخش برای همه منطقه و مسلمانان و آزادی خواهان و مستضعفان تبدیل شدند و دشمن می خواهد جلوی نورافشانی این مکتب را بگیرد.

اسماعیلی با اشاره به اینکه امروز نزاع ما نزاع تمدنی و فرهنگی است، اظهار کرد: آنچه که امروز مشاهده می کنیم تمام قدرت شیطانی عبری، غربی، عربی و مرتجعین در منطقه تمام سرویس های جاسوسی با انواع شگردها و عملیات های روانی خودشان با همه قدرت به صحنه آمدند تا جلوی الهام بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستمایه قرار دادن دورغ برای دوقطبی سازی در کشور

دستمایه قرار دادن دورغ برای دوقطبی سازی در کشور