مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-05سياسي

حضرت فاطمه معصومه (س) بانویی که دارای مقام شفاعت هستند


از حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان بانویی که دارای مقام شفاعت هستند در زیارت نامه ایشان یاد شده است.

- مشهد ـ سخنران حرم مطهر رضوی گفت: از حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان بانویی که دارای مقام شفاعت هستند در زیارت نامه ایشان یاد شده است.

به گزارش، حجت الاسلام مهدی زمانی فر ظهر شنبه در حرم مطهر رضوی و در رواق امام خمینی (ع) در جمع زائران و مجاوران با اشاره به شخصیت والای حضرت معصومه (س) این بانوی مکرمه را دارای کمالات و مقامات معنوی بسیاری برشمرد و اظهار کرد: یکی از شاخصه های شخصیت حضرت معصومه (س) این است که زیارت نامه ایشان از زبان امام معصوم که حجت خدا بر روی زمین است، صادر شده و این امر نشان دهنده جلالت و جایگاه معنوی والای این بانوی بزرگوار است.

سخنران حرم مطهر رضوی بیان کرد: در این زیارت نامه که از ناحیه امام رضا (ع) صادر شده، از حضرت فاطمه معصومه (س) به عنوان بانویی که دارای مقام شفاعت هستند یاد شده است.

همچنین در حدیثی از امام کاظم (ع) نقل شده که دخترم معصومه (س) تمام شیعیان ما را شفاعت می کند، بنابراین همه ما باید به شفاعت این بانوی باکرامت امیدوار باشیم.

وی گفت: شفاعت مقام بسیار بالایی است و تنها به کسانی اعطا می شود که به مقام رضوان الهی دست یافته باشند و حضرت معصومه (س) به چنین مقامی نائل شده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضرت فاطمه معصومه (س) بانویی که دارای مقام شفاعت هستند

حضرت فاطمه معصومه (س) بانویی که دارای مقام شفاعت هستند