مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 16:052022-11-05دانش

دانشمند جوان ایرانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات آلمان را کسب کرد


برخی از مسئولین ما با اینکه در خارج از کشور هم تحصیل کرده اند امااز فناوری و دسترسی آزاد اطلاعات فراری اند هر جا شفافیت و دسترسی همگانی به اطلاعات موجود باشد فساد کمتر اتفاق می افتد علم ضد فساد است.

- برخی از مسئولین ما با اینکه در خارج از کشور هم تحصیل کرده اند امااز فناوری و دسترسی آزاد اطلاعات فراری اند هر جا شفافیت و دسترسی همگانی به اطلاعات موجود باشد فساد کمتر اتفاق می افتد علم ضد فساد است.

دکتر کامبیز مهدیزاده فرساد پژوهشگر و مخترع جوان ایرانی پس از اینکه توانست در مسابقات جهانی اختراعات ترکیه مدال طلای این مسابقات را کسب کند در مسابقات جهانی اختراعات آلمان نیز خوش درخشید و صاحب مدال طلا و جایزه ویژه این مسابقات شد.

  شایان ذکر است در سال 2020 فدراسیون جهانی اختراعات به پاس زحمات این پژوهشگر جوان ایرانی لقب مخترع (inv) به ایشان اعطا کرده بود این عنوان تنها به مخترعانی از جهان که اختراعات آن ها بر سه شاخصه منفعت برای بشریت ،اقدام متفکرانه و نوآوری در اختراع باشد تعلق می گیرد.

    دکتر مهدیزاده در مسابقات جهانی اختراعات نورمبرگ آلمان توانست در میان بیش از 35 کشور دنیا از جمله فرانسه، آلمان،روسیه، هلند، اسپانیا، کره جنوبی، اتریش و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشمند جوان ایرانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات آلمان را کسب کرد

دانشمند جوان ایرانی مدال طلای مسابقات جهانی اختراعات آلمان را کسب کرد