مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 15:502022-11-05بين الملل

داده نگار تفصیلی شهدای ترور دانش آموز در ایران منتشر شد


برای نخستین بار، داده نگار تفصیلی شهدای ترور دانش آموز ایران به کوشش بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) منتشر شد.

- برای نخستین بار، داده نگار تفصیلی شهدای ترور دانش آموز ایران به کوشش بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) منتشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه خبری تحلیلی هابیلیان، این داده نگار که آمار شهدای ترور دانش آموز از سال 1357 تا سال 1390 را در بر می گیرد، در قالب اینفوگرافیک و نمودار منتشر شده و براساس مکان ترور، عملیات های گروه های تروریستی، تعداد قربانیان ترور، میانگین سن، جنسیت و مقطع تحصیلی و نام و مشخصات شهدا دسته بندی شده است.

در این داده نگار ضمن تحلیل وقایع تروریستی به آمار 643 شهید ترور دانش آموز 6 تا 18 ساله اشاره شده است که در جنایات گروهک های مختلف تروریستی در نقاط مختلف کشور به شهادت رسیدند که از این میان 130 نفر از دانش آموزان ترور شده زیر 10 سال سن داشتند و 513 نفر دیگر 11 تا 18 ساله بودند که 55 نفر دختر و 588 نفر پسر بودند.

28 نفر از این دانش آموزان در عملیات های تروریستی مستقیم و هدفمند، 11نفر در عملیات های انتحاری، 33 نفر در بمب گذاری ها، 454 نفر در ترورهای کور و راهبندان های جاده ای، 12 نفر در عملیات گروگان گیری و تحت شکنجه تروریست ها، 100 نفر در مین گذاری تروریست ها در مناطق مختلف و 5 نفر دیگر در عملیات ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

داده نگار تفصیلی شهدای ترور دانش آموز در ایران منتشر شد

داده نگار تفصیلی شهدای ترور دانش آموز در ایران منتشر شد