مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-05اقتصادي

افتتاح طرح انتقال و توزیع پساب شهری در شهرک صنعتی ویان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی همدان با اشاره به طرح انتقال و توزیع پساب شهری در شهرک صنعتی ویان گفت: ضرورت این طرح با توجه بحران دشت های کبودراهنگ که جزو دشت های فوق ممنوعه کشور به شمار می رود بر کسی پوشیده نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرکزاری فارس از همدان، طرح انتقال و توزیع پساب شهری در شهرک صنعتی ویان بعد از ظهر امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی همدان در حاشیه این بازدید با بیان اینکه پساب تصفیه شده علاوه بر صنایع فولادی در دیگر واحدها از جمله الوان ثابت در صنعت رنگ، شرکت شیمی معدنی تولیدکننده پودرهای مکانیزه و شرکت های اسید مورد استفاده قرار می گیرد اظهار کرد: انتقال و توزیع پساب شهری در شهرک صنعتی ویان به 9 واحد تولیدی آبرسانی می کند.

مصطفی حقیقی با تاکید بر اینکه عملیات اجرایی این طرح در شهرک صنعتی ویان کبودراهنگ از 6 ماه پیش آغاز شده و با هزینه ای معادل 300 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است افزود: ضرورت این طرح با توجه بحران دشت های کبودراهنگ که جزو دشت های فوق ممنوعه کشور به شمار می رود بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه حیات تولیدکنندگان در شهرک صنعتی ویان با طرح انتقال و توزیع پساب شهری تضمین شده است یادآور شد: فعالیت واحدهای تولیدی فولاد با راه اندازی این طرح ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح طرح انتقال و توزیع پساب شهری در شهرک صنعتی ویان

افتتاح طرح انتقال و توزیع پساب شهری در شهرک صنعتی ویان