مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 15:452022-11-05سياسي

سالانه 17 هزار نفر در تصادفات کشور جان می دهند


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه حدود 17 هزار نفر در ایران در تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا رضایی کوچی ظهر شنبه در مراسم بهره برداری از باند دوم بزرگراه دشت ارژن به ابوالحیات، گفت: سالانه حدود 17 هزار نفر در ایران در تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند.

وی اضافه کرد: بخشی از این آمار بالا به کیفیت خودرو، بخشی به نحوه رانندگی و عمده آن به وضعیت جاده های کشور بر می گردد.

نماینده مردم شهرستان های خفر و جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 200 هزار کیلومتر در کشور داریم، گفت: برای نگهداری جاده های موجود در صورت عدم احداث جاده جدید، نیاز به سالانه 100 هزار میلیارد تومان اعتبار داریم، در صورتی که ما بودجه عمرانی کشور نزدیک به 150 هزار میلیارد تومان در سال است.

رضایی کوچی با بیان اینکه بار مالی توسعه راههای کشور، شبکه ریلی، بزرگراه ها، فرودگاه و …معطوف به دولت شده است، عنوان کرد: بیش از سه هزار هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه تمام در کشور داریم و حداکثر سالی 150 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی به تصویب می رسد که اگر پروژه جدیدی احداث نشود و تورم هم نداشته باشیم، باید 20 سال صبر کنیم تا همین جاده های موجود حوزه های عمرانی تمام شوند و لذا باید فکر راهکارهای دی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه 17 هزار نفر در تصادفات کشور جان می دهند

سالانه 17 هزار نفر در تصادفات کشور جان می دهند