مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 15:402022-11-05سياسي

دشمن با ایجاد جنگ شناختی برای برهم ریختن تشخیص ما تلاش می کند


استاندار زنجان با بیان اینکه دشمن در صدد است با جنگ شناختی، تشخیص ما را به هم بریزد، گفت: بین جمهوری اسلامی و غرب یک درگیری تمدنی ایجاد شده که این موضوع در زمینه های مختلف بروز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن افشارچی ظهر شنبه در جلسه شورای اداری استان از نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و نیروهای امنیتی در خصوص تلاش برای برقراری آرامش و امنیت در جامعه قدردانی کرد و گفت: مردم باید بصیرت خود را نسبت به توطئه های دشمن تقویت کنند.

وی ابراز کرد: دشمن در صدد است با جنگ شناختی، تشخیص ما را به هم بریزد.

استاندار زنجان به گسترش و تأثیر تفکر انقلاب اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: بین جمهوری اسلامی و غرب یک درگیری تمدنی ایجاد شده که این موضوع در زمینه های مختلف بروز دارد.

افشارچی با بیان اینکه یک لبه درگیری دیگر ما با نظام سلطه موضوع کارآمدی نظام است، افزود: دشمن با ابزار تحریم و رسانه می خواهد کارآمدی نظام را ضعیف جلوه دهد و یک بخش از درگیری مربوط به مسائل فرهنگی و حقوق زنان است، ما زنان را برخلاف تفکر غربی، شیء و ابزار نمی بینیم.

وی بر لزوم ضرورت تلاش مدیران و مسئولان برای افزایش رضایتمندی مردم تاکید کرد و گفت: با بالا بردن کارآمدی نظام بسیاری از مسائل را می توانیم حل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با ایجاد جنگ شناختی برای برهم ریختن تشخیص ما تلاش می کند

دشمن با ایجاد جنگ شناختی برای برهم ریختن تشخیص ما تلاش می کند