مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 15:352022-11-05فرهنگي

«سلام بچه ها» در امتداد یک تاریخ شکل گرفت


محقق و نویسنده کتاب «سلام بچه ها» در مراسم رونمایی از این کتاب گفت: مجله «سلام بچه ها» در امتداد یک تاریخ شکل گرفت، یک جور تاریخ نگاری بود که ما باید به آن نگاه کنیم.

- محقق و نویسنده کتاب سلام بچه ها در مراسم رونمایی از این کتاب گفت: مجله سلام بچه ها در امتداد یک تاریخ شکل گرفت، یک جور تاریخ نگاری بود که ما باید به آن نگاه کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، آیین رونمایی کتاب سلام بچه ها با حضور مهدی خوجه گی؛ محقق و نویسنده کتاب، محمد حمزه زاده؛ مدیر سابق بنیاد ملی کتاب، علی رمضانی؛ مدیرعامل خانه کتاب و ادبیات ایران، سیدعلی کاشفی خوانساری؛ نویسنده و سردبیر اسبق سروش نوجوان، علی جانباز؛ مدیر حوزه هنری کودکان ونوجوان، احسان رضایی؛ نویسنده و منتقد ادبی و میثم رشیدی مهرآبادی؛ مجری کارشناس، به میزبانی خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

علی جانباز، رییس حوزه هنری کودک و نوجوان در ابتدای این مراسم در سخنانی ضمن تبریک به دست اندرکاران و ناشر کتاب جهت مسئله شناسی و پرداختن به موضوع ادبیات کودک و نوجوان، با اشاره بخش های پایانی کتاب گفت: در بخشی از کتاب، نویسنده این طور نوشته است که ما باید کودکی کودکان انقلابمان را بررسی کنیم ، رهیافت نویسنده و پژوهشگر این کتاب واقعاً قابل ستایش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سلام بچه ها» در امتداد یک تاریخ شکل گرفت

«سلام بچه ها» در امتداد یک تاریخ شکل گرفت