مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-05سياسي

سالانه تصادف حدود 17 هرار نفر را در ایران می کشد


رییس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه حدود 17 هرار نفر در ایران در تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند.

- محمدرضا رضایی کوچی شنبه 14 آبان در آیین بهره برداری از باند دوم بزرگراه دشت ارژن به ابوالحیات که با حضور وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، ضمن تقدیر از پیگیری های مجدانه نماینده مردم کازرون و کوهچنار در مجلس شورای اسلامی و همکاری وزارت راه و شهرسازی، گفت: سالانه حدود 17 هرار نفر در ایران در تصادفات جاده ای جان خود را از دست می دهند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بخشی از این آمار بالا به کیفیت خودرو، بخشی به نحوه رانندگی و عمده آن به وضعیت جاده های کشور بر می گردد.

نماینده مردم شهرستان های خفر و جهرم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیش از 200 هرار کیلومتر در کشور داریم، گفت: برای نگهداری جاده های موجود در صورت عدم احداث جاده جدید، نیاز به سالانه 100 هزار میلیارد تومان اعتبار داریم، در صورتی که ما بودجه عمرانی کشور نزدیک به 150 هزار میلیارد تومان در سال است.

رضایی کوچی با بیان اینکه بار مالی توسعه راههای کشور، شبکه ریلی، بزرگراهها، فرودگاه و .

معطوف به دولت شده است، عنوان کرد: بیش از سه هزار هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه تمام در کشور داریم و حداکثر سالی 150 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سالانه تصادف حدود 17 هرار نفر را در ایران می کشد

سالانه تصادف حدود 17 هرار نفر را در ایران می کشد