مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 15:052022-11-05بين الملل

بازگشت نتانیاهو؛ تشدید بحران داخلی و تسریع فروپاشی خانه عنکبوت


با بازگشت نتانیاهو به قدرت در رژیم صهیونیستی انتظار می رود که در سایه تشدید بحران های داخلی این رژیم ، تندروی های داخلی و خارجی او فروپاشی خانه عنکبوت شتاب گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بسام ابوشریف نویسنده و تحلیل گر فلسطینی در یادداشتی با پرداختن به موضوع انتخابات اخیر برگزاری شده در فلسطین اشغالی نوشت که پیروزی نتانیاهو در انتخابات موجب وضوح بیشتر شرایط حاکم خواهد شد و دیگر هیچ وضعیت خاکستری باقی نخواهد ماند.

درست است که وی برای اثبات قدرت خود چه در مقابل جامعه صهیونیستی چه خارج از آن، حمام هایی از خون فلسطینی ها به راه خواهد انداخت اما همین امر، موجب سرنگونی و فروپاشی رژیم صهیونیستی خواهد شد.

  سردرگمی ناظران سیاسی از آینده رژیم صهیونیستی  در آغاز این یادداشت که در روزنامه رأی الیوم منتشر شده، آمده است: حیرت و سردرگمی ناظران سیاسی از برگزاری انتخابات اسراییل و اینکه چه کسی برنده این انتخابات خواهد شد، طولی نکشید.

انتخابات به سرعت برگزار شد و نتایج به سرعت اعلام شد و اردوگاه نتانیاهو پیروز شد.

اما تمام ناظرانی که پیش از برگزاری این انتخابات در سردرگمی بودند و نمی دانستند که دقیقا امور به کجا خواهد رسید، هم اکنون پس از اعلام نتایج انتخابات نیز دچار سردرگمی مشابهی شده اند و نمی دانند که اوضاع چگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت نتانیاهو؛ تشدید بحران داخلی و تسریع فروپاشی خانه عنکبوت

بازگشت نتانیاهو؛ تشدید بحران داخلی و تسریع فروپاشی خانه عنکبوت