مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:452022-11-05پزشكي

عین اللهی: آنفلوانزا در کشور فروکش کرد/ تست کرونا شرط بازگشت مسافران جام جهانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز با اشاره به تشکیل جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: - وزیر بهداشت با اشاره به اینکه آنفلوانزا در کشور فروکش کرده است، گفت: در بازگشت مسافران جام جهانی از قطر، کنترل تست پی سی آر انجام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز با اشاره به تشکیل جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا بیان کرد: خوشبختانه دو ماه است که آمار مرگ و میر کرونا در کشور ما زیر 10 نفر و در برخی روز ها صفر بوده است در حالی که در همین بازه زمانی آمریکا بالای 200 نفر و اروپا بیش از 100 نفر مرگ و میر دارند و موج کرونا در کشور های شرقی مانند ژاپن و کره در حال افزایش است.

مردم یک دوز یادآور واکسن را بزنند وی تأکید کرد: ما از مردم می خواهیم برای حفظ شرایط خوب کشورمان حتماً در سال جاری یک دوز یادآور واکسن کرونا را تزریق کنند؛ همچنین به دلیل بازگشایی مدارس و دانشگاه ها و افزایش تجمعات، استفاده از ماسک ضروری است.

شرایط سفر به قطر برای جام جهانی وی با اشاره به اینکه در پیش رو بودن جام جهانی فوتبال نیز یکی از مباحث مطرح شده در جلسه امروز بود، خاطرنشان کرد: مردم کشور های مختلف به قطر می روند و خطر ابتلا به کرون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عین اللهی: آنفلوانزا در کشور فروکش کرد/ تست کرونا شرط بازگشت مسافران جام جهانی

عین اللهی: آنفلوانزا در کشور فروکش کرد/ تست کرونا شرط بازگشت مسافران جام جهانی