مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:402022-11-05اجتماعي

استاندارد سازی سیستم گرمایشی 6700 کلاس درس در لرستان


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به استاندارد سازی سیستم گرمایشی ش هزار و 700 کلاس درس این استان، از خریدار 67 میلیارد تومان تجهیزات برای مدارس خبر داد.

- رضا عزتی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در لرستان اظهار داشت: در قالب این طرح، 44 پروژه در دستور کار قرار گرفته است.

احداث پروژه های ورزشی برای دانش آموزان وی عنوان کرد: این پروژه ها در قالب احداث چمن مصنوعی، سالن های ورزشی، زمین های شنی ساحلی و… هستند.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان با بیان اینکه یک سوم از اعتبارات مورد نیاز این طرح در استان تأمین شده است افزود: دو سوم بقیه این اعتبارات باید از محل اعتبارات استانی تأمین مالی شود.

عزتی با اشاره به پیگیری از طریق استانداری و همچنین خیرین برای تأمین اعتبارات این طرح در استان تصریح کرد: همچنین برخی از نمایندگان مجلس نیز از اعتبارات استانی که در اختیار دارند، برای هر کدام از این طرح ها بین یک میلیارد تا یک میلیارد و 500 میلیون تومان اختصاص دادند.

وی گفت: اگر این تعداد طرح یاد شده را در استان عملیاتی کنیم، 10 طرح دیگر برای استان در نظر گرفته خواهد شد.

خرید 67 میلیارد تجهیزات برای مدارس سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خرید 67 میلیارد تومان تجه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد سازی سیستم گرمایشی 6700 کلاس درس در لرستان

استاندارد سازی سیستم گرمایشی 6700 کلاس درس در لرستان