مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:302022-11-05اجتماعي

لزوم فعالیت بیشتر دانشگاه تهران در موضوعات محیط زیستی


معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست گفت: امیدواریم که همکاری های بین سازمان محیط زیست و دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران تقویت شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حسن اکبری در نشست با رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران اظهار داشت: موضوعات محیط زیست بسیار متنوع، پیچیده و با بحث های زیادی همراه است که می طلبد دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران به خصوص در گروه محیط زیست در رفع چالش های محیط زیستی کشور به ما کمک کرده و پایان نامه های دانشجویی را به سمت رفع مشکلات محیط زیست سوق دهد.

وی افزود: حداقل در مسائل تولید داده، ارائه اطلاعات و نیز حمایت لجستیکی، می توانیم در انجام پایان نامه ها، دانشجویان این رشته را یاری کنیم.

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست تصریح کرد: امیدواریم که همکاری های بین سازمان محیط زیست و دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران تقویت شود و بتوانیم از ظرفیت همکاری های مشترک یکدیگر استفاده کنیم.

رییس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران هم در این نشست گفت: دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران، کهن ترین واحد آموزش علم منابع طبیعی در کشور است که از سال 41 تأسیس و با سه گروه کار خود را آغاز کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم فعالیت بیشتر دانشگاه تهران در موضوعات محیط زیستی

لزوم فعالیت بیشتر دانشگاه تهران در موضوعات محیط زیستی