مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-05سياسي

تراز تجاری ایران و ترکیه توسعه می یابد


رییس اتاق بازرگانی البرز با اشاره به اهمیت برپایی پاویون اختصاصی معرفی محصولات این استان در نمایشگاه های بین المللی از جمله ترکیه گفت: یک هدف مهم از این تصمیمات بهبود تراز تجاری ایران با ترکیه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، پرهام رضایی، رییس اتاق بازرگانی استان البرز، در دیدار با سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در استانبول با تاکید بر اهمیت گسترش سطح تعاملات میان فعالان اقتصادی طرفین در حوزه روابط بین الملل، گفت: به یقین برگزاری وبینارها و دیگر دوره های آموزشی قبل از اعزام هیات های تجاری نقش مهمی در آشنایی فعالان اقتصادی با ظرفیت های کشور مقصد ایفا می کند و در صورت برنامه ریزی برای اعزام هیات های تجاری به ترکیه اتاق البرز آماده برگزاری چنین دوره هایی است.

وی ادامه داد: صندوق پژوهش و فناوری البرز در کنار پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان این استان از ظرفیت های بالایی برای معرفی شرکت های فعال در این زمینه برخوردار هستند و اگر بستر لازم برای برگزاری نمایشگاه های خارجی فراهم شود، اتاق بازرگانی البرز برای آماده سازی مقدمات آن اقدام خواهد کرد.

رییس اتاق بازرگانی البرز پیشنهاد داد که به طور مشترک توسط صندوق پژوهش و فناوری البرز در کنار انجمن شرکت های دانش بنیان طرحی را به منظور برگزاری نشست های B2B برای تولید م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تراز تجاری ایران و ترکیه توسعه می یابد

تراز تجاری ایران و ترکیه توسعه می یابد