مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 آبان 1401 ساعت 14:252022-11-05ورزشي

مازندران در رشته های مختلف ورزشی تیمداری می کند


مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان از مازندران به عنوان استانی موفق در زمینه تیمداری و باشگاهداری یاد کرد و گفت: این استان در رشته های مختلف باشگاهداری می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، خسرو قمری ظهر شنبه در آیین معارفه سرپرست ورزش و جوانان مازندران، حمایت از ورزشکاران ملی و مدال آور را از جمله برنامه های این وزارتخانه ذکر کرد و گفت: بخش عمده ای ورزشکاران ملی پوش کشور از استان مازندران هستند.

وی از مازندران به عنوان رکن و کانون اصلی قهرمان پروری در ورزش کشور یاد کرد و گفت: استعدادیابی و حمایت از ملی پوشان و مدال آوران از برنامه های مهم این وزاتخانه برای توسعه ورزش قهرمانی به شمار می رود.

وی با اظهار اینکه از ملی پوشان رده های مختلف سنی حمایت خواهیم کرد، به برنامه این وزارتخانه برای توسعه ورزش قهرمانی در بین مردان و زنان اشاره کرد و گفت: در این برنامه به مازندران و قهرمانانش توجه ویژه ای خواهد شد.

قمری نتیجه برنامه حمایتی در حوزه ورزش قهرمانی را مدال آوری ورزشکاران در مسابقات مهم بین المللی و جهانی دانست و گفت: همچنین برای ورزش همگانی نیز برنامه هایی طراحی شده است.

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های وزارت ورزش و جوانان خواستار توجه به ورزش های پایه در استان مازندران شد و خواستار پیگیری های سفر مصوب ریی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مازندران در رشته های مختلف ورزشی تیمداری می کند

مازندران در رشته های مختلف ورزشی تیمداری می کند